eastavery.blogg.se

Burn that bridge

Publicerad 2016-05-14 20:42:33 i Allmänt,

 
Alla vet ju om att livet förändras för varje dag när vi vaknar men just denna här bilden togs 2011 när jag började första året på gymnasiet. De var där jag började skoldagen med en kopp kaffe som jag mera kallar för Burn that bridge. Just första året på Gymnasiet saknar jag. Där jag började känna min vän Simon. Där jag började ett liv som jag har nu kolla upp mellan 04.00 eller 04.30  varje skoldag oavsett så börjar vi alltid 08.30.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Daniel Bosson Elb

Hej, Jag heter Daniel är född 1993 ifrån småland och jobbar väldigt mycket med musik. Jag har mina låtar på spotify, East Avery https://play.spotify.com/artist/6uxA1KG4lzERpYqbMEAC6y

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela